Gå til innhold

lage kasse til dynabel sub

Ranger emnet

Trondz1

Anbefalte innlegg

Følsomhet (2,83v 1/m): 91,0 dB

Fs Hz: 39

Qts: 0,30

Vas, liter: 22,0

Slaglengde linær: 22mm

Lukket kabinett: 30 liter

Refleks kabinett: 30 liter

Bassrør diameter ØxL: 2 Stk 70*380

Chassi diameter. Ø: 322mm

Innbygning diameter: 285mm

Innbygning dybde: 165mm

Du har google på din internett også eller?

-Rtbuggie

her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter

SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå lagde jeg en kasse på 150liter uten skillevegg, og satte inn 4x 4"porter som går 18cm inn og jeg blei fornøyd med lyden, ikke no blåselyder eller no =)

lol, dette må jo være dagens, hehe....

Du spør hvor stor kasse en DY9412 skal ha, og for opplyst 30 liter pr stk... Så lager du en kasse på 150 liter til 2stk?? HAHAHA.... Tuningen på kassa blir helt feil nå, og du får ikke på langt nær det trykket du burde ha...

Skal du ha reflekskasse, så må det være "riktig", du kan ikke bare lage en kasse, og putte inn noen rør, DET BLIR HELT FEIL!!

Da hadde det vært bedre hvis du dreit i rørene (altså ikke fysisk, men dropper rør)

Kassa du nå har, er ikke egnet til dine suber, og spiller du høyt nå, så risikerer du å ødelegge elementene.... Men du hører jo ikke på det som blir sagt her, så det spiller vel egentlig ikke noen rolle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det blir oppgitt 30liter på både lukket og portet kasse er det noe som fjusker hos meg alt altså, å nå har jeg lest mange innlegg om di subbene der og ingen har vært sånn passe fornøyd før dem har laget en lukket kasse på rundt 20liter. og til og ha fått di subbene så billig som jeg synes jeg fikk dem så driter jeg egentlig i om dem blir ødelagt av for stor kasse :) og det skader heller ikke og prøve noe nytt enn det som er annbefalt selv om jeg kanskje tok litt i med literne denna gangen, hehe. så lenge jeg fikk ei kasse jeg er fornøyd med og ingen blåselyder som alle andre sliter med er jeg fornøyd, jeg skal ta og lage en kasse på 30liter med port og se om det blir noe bedre ;) så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider