Gå til innhold

Lakkeringsverksted og Pris anslag i Sarpsborg

Ranger emnet

Martin c

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Audi 100 2,3E 91 modell metallic grå farge.

Jeg trenger bakstøtfangeren om lakkert (det blobler og malingen kommer av).

I tillegg trenger jeg nederste panelene på fører siden på begge dører lakkert igjen, pluss det er litt rust på samme sted. I tillegg er lakken veldig stygg på panseren, og jeg vil at den skal være pollert eller fikset.

En siste oppgave er taket er veldig stygg (masse dype ripper), og det er lite grann rust på kanten hvor frontrute er festet inntil kassoriet.

Jeg lurte på om noen kunne anbefale en bra lakkeringsverkstad i Sarpsborg og hvor mye man kan forventer å betale for alle de forskjellige oppgavene. (jeg skjønner at det er vanskelig å si uten å se bilen, men jeg setter pris på noen kunne hjelpe meg)

Mange takk

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tusen blir det.

spørs akk på hva som må gjøres;)

er ikke så lett å bedømme uten å se bilen/bilder av den.

Mitt tips er å dra rundt til lakkerere rundt om i sarpsborg/ i nerheten.

og høre etter pris ;) alle har forskjellig.

Kan evnt å høre om noen er villig til å gjøre det svart,hvis du vil det.

Dog ingen garanti på jobben da men :P

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en Audi 100 2,3E 91 modell metallic grå farge.

Jeg trenger bakstøtfangeren om lakkert (det blobler og malingen kommer av).

I tillegg trenger jeg nederste panelene på fører siden på begge dører lakkert igjen, pluss det er litt rust på samme sted. I tillegg er lakken veldig stygg på panseren, og jeg vil at den skal være pollert eller fikset.

En siste oppgave er taket er veldig stygg (masse dype ripper), og det er lite grann rust på kanten hvor frontrute er festet inntil kassoriet.

Jeg lurte på om noen kunne anbefale en bra lakkeringsverkstad i Sarpsborg og hvor mye man kan forventer å betale for alle de forskjellige oppgavene. (jeg skjønner at det er vanskelig å si uten å se bilen, men jeg setter pris på noen kunne hjelpe meg)

Mange takk

Martin

som sagt 1000 ganger før på forumet:P, d beste du kan gjøre (når du finner deg et lakk verksted) er å stikke innom så får du et prisoverslag å d koster deg ikken 1 krone!:) kan også høre med flere verksteder å finne d billigste men ikke alltid billig er bra!

95 Golf 3

94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider