zepp2lin Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 (endret) Har en Caprice Wagon 1989. Det har en gang i tiden sittet Olds 307 med som var styrt med ECM BOX,men no sitt det en Cevy 350 med vanlig forgasser og hei fordeler med vakum. Det jeg lurer på er,hvordad finne rette ledninger til olje lampa og tempraturinstrumetet,da alt før gikk igjennom ECM? Endret April 11, 2009 av zepp2lin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 De går ikke gjennom instrumentet med de gamle el.styrte forgasserne. De hadde en egen tempføler til ECM, og brydde seg ikke med oljetrykket. Let litt rundt i ledningspølsa hvis ikke alt er klippet vekk. Skal være grønn ledning til temp, og beige til oljetrykk. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zepp2lin Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Da får man begynne og lete. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t425i Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Litt off topic, men jeg har samme type bil selv. Hos meg står fortsatt 307 på plass (dessverre). Hvilken girkasse kjører du med, og er det du selv som har byttet motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg