Gå til innhold

gud finnes når man ser dette her!

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Har ingen formening om jordens alder, eller noe slikt. Bryr meg heller ikke om det. Men at mange objekter er mange lysår unna trenger ikke bety at verden er mange milliarder år gammel. Men igjen så er dette noe vi aldri vil finne ut av. Og dette med om at religiøse personer har svaret på alt, er ikke noe jeg kjenner meg igjen i. Selvfølgelig er det noen som mener dette, og kanskje tar feil, men disse er nok bare en minoritet av de andre.

At Bibelen bare er full av oppdiktede eventyr, og tull kan alltids diskuteres. Jeg tror litt av problemet ligger i at folk vet lite om dette, og kun tar frem det lille de vet, som de hørte fra kammeraten til en kammerat. Jeg tørr å påstå at veldig få personer har faktisk lest litt i Bibelen. Jeg har selv ikke lest så veldig mye, og uttaler derfor kun om det jeg vet.

Men som sagt tror jeg ikke på at alt er tilfeldigheter, heller ikke at fyren overlevde. Og jeg tror heller ikke det er tilfeldigheter at slike fakta ble skrevet i Bibelen lenge før de ble allmenn kjent/oppdaget.

Sjekk forresten ut dette:

http://www.arkdiscovery.com/DTimes-6.htm

http://www.arkdiscovery.com/mt_sinai_found_part_2.htm

Dette var mitt siste off-topic innlegg i denne tråden :)

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var guds vilje at jeg skulle gjennom 4 hjerteoperasjoner også da?

I såfall er denne gud en jævla forpult tosk, som jeg kunne tenk meg dengt helseløs for all den dritten den maddafakkern har påført meg!!

Han har i såfall jævli lite peiling på hvor syykt vondt en hjerteoperasjon er i ettertid.

Ja, jeg forsøkte å rømme sykehuset i en alder av 17, 4 timer etterpå.

Kjenner jeg blir direkte dritforbanna på folk som preiker om gud og jesus og sånnt crap.

Gud vakke der når jeg dro av veien med MC og saboterte ryggen og hofta mi heller!!

Nei takke meg til tilfeldightene og naturens gang her i gården.

Ikke en kjeft skal komme her og fortelle meg at gud er en god fyr!

Jævla møkkafigur!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen formening om jordens alder, eller noe slikt. Bryr meg heller ikke om det. Men at mange objekter er mange lysår unna trenger ikke bety at verden er mange milliarder år gammel. Men igjen så er dette noe vi aldri vil finne ut av. Og dette med om at religiøse personer har svaret på alt, er ikke noe jeg kjenner meg igjen i. Selvfølgelig er det noen som mener dette, og kanskje tar feil, men disse er nok bare en minoritet av de andre.

At Bibelen bare er full av oppdiktede eventyr, og tull kan alltids diskuteres. Jeg tror litt av problemet ligger i at folk vet lite om dette, og kun tar frem det lille de vet, som de hørte fra kammeraten til en kammerat. Jeg tørr å påstå at veldig få personer har faktisk lest litt i Bibelen. Jeg har selv ikke lest så veldig mye, og uttaler derfor kun om det jeg vet.

Men som sagt tror jeg ikke på at alt er tilfeldigheter, heller ikke at fyren overlevde. Og jeg tror heller ikke det er tilfeldigheter at slike fakta ble skrevet i Bibelen lenge før de ble allmenn kjent/oppdaget.

Sjekk forresten ut dette:

http://www.arkdiscovery.com/DTimes-6.htm

http://www.arkdiscovery.com/mt_sinai_found_part_2.htm

Dette var mitt siste off-topic innlegg i denne tråden :)

hvis du ikke tror på ALT kristendommen har å tilby så må du jo synes at noe av det er sludder? noe i bibelen er sant og noen andre ting er "ikke SÅ sant".

jeg har en teori om at det som står i bibelen som på en eller anna finurlig måte kan vris om til å bli en faktasetning, er det som gjør at folk tror, men hva med alt det andre som står der? har selv skumma ganske mye igjennom den i perioder med heftige diskusjoner med andre om deta her..

Og i tillegg så syns jeg det blir litt på kanten å poste et langt sitat fra en fyr som tydeligvis har sitti å nileita i den "hellige" bok for å finne noe som kan oversettes til fakta ved hjelp av noen vanvittige formler..

Men misforstå meg rett, du har all rett til å tro!

Meninger folkens?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider