quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 er det noen som har erfaring med høynivåutganger? (tror det er det det kalles) lurer på om det er noe å satse på mtp lydkvalitet? veit det er best å kjøpe en ny spiller, men ettersom spilleren i bilen jeg skal koble opp i ikke har dette og "kunden" helst vil beholde originalspilleren så lurer jeg på om det er en vesentlig forskjell på kvalitet? ønsket er bra lyd fra alle musikksjangere. elementene og forsterker blir i det dyrere sjiktet hvis kvaliteten er bra med denne type kobling. volvo s60 01 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Sånn overganger funker da egentlig helt greit (på innestereo i alle fall, men er vel ikke store forskjellen på bilstereo der), men er sikkert en del bedre med ny spiller. De fleste originale spillere har jo ikke allverden til lydkvalitet, på tross av gode forsterkere osv..? Men blir nok mye bedre enn originalt uansett, så kunden blir sikkert fornøyd. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 hadde på følelsen at det blei litt dårligere ettersom den går igjennom et ledd til.. men tanx;) skal prøve å se åssen det blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Om det er originalradio i Volvo S60 det gjelder, så har vel den linjeutganger... du trenger bare en overgang; Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 hvor fant du den?? har leita meg halvt ihjæl for å finna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Jeg selger dem... du må alltid begynne all leting i sjappa mi! Bilstereovettregel nr. en. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 og det er? er fersk på sia, kjenner ingen her ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Tja... en viss logikk er det vel i at butikken finnes på http://www.transmedia.no? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 da ern bestilt;) tnx:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg