Gå til innhold

Moslet's 240gle 1988

Ranger emnet

volvo2turbo

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan listene over fangerene være noe drit og få på...men det er viktig at klipsa som listene skal presses ned i er "tighte", hvis ikke vil listene dette lett av.

Men det kan være du må ta av fangeren, så sette på listene, så sette på fangeren igjen...det måtte jeg på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen ganger kan listene over fangerene være noe drit og få på...men det er viktig at klipsa som listene skal presses ned i er "tighte", hvis ikke vil listene dette lett av.

Men det kan være du må ta av fangeren, så sette på listene, så sette på fangeren igjen...det måtte jeg på min.

Takker, det skal prøves ut:)

Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html

Volvo 240 turbo samme tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:) hva slags småting da?:D

fått ornda alle de listene og fjernet de fæle øyelokka...øyelokka er vel egentli til 85- moddelene eller ser i allefall best ut på dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stili med sjalusi:) og endelig fått bort øyelokka:) likte egentli ikke de felga no særli men funker vell...

Liker de ikke så mye jeg heller;) Men de ser jo bedere ut en orginalt;) kommer vell noen compomotive når jeg får spart opp lit;)

Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html

Volvo 240 turbo samme tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert bare ene slangen som er sprukket, skjedde det samme når jeg bytta Traversen på 740'n til en kammerat, hadde først glemt og sette i servoslangen da så Olja spruta jo veggemellom inni garasjen, men når vi fikk satt på den så fant vi ut at det var en sprekk der og!:P

Tim Bjerkelund

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider