SofaPute Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Folkens, jeg har drevet med bytte av cdspiller idag. Før jeg begynte fungerte det så enkelt som at spillern slo seg på når jeg starta bilen, og slo seg av når jeg tok ut nøkkelen, altså ikke når jeg stoppet bilen bare. Knallbra løsning, men nå fungerer det plutselig ikke. Cdspillern er testet OK , men det blir ikke liv i den. >Virker som den ikke har tenningsstrøm. Cden kommer inn/ut men null reaksjon i panelet. dersom jeg kobler om bak fungerer spillern, men da må jeg slå den manuelt av og på hele tiden. Forslag anyone? er det noen sikring på tenningsstrømmen? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 det er sikring ja, sjekk den. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg