Kenneth686 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei! Jeg har en nissan primera p12 jeg har tenkt å lage anlegg... Men det jeg lurer på er at jeg har en lcd skjerm i bilen å jeg har egentlig ikke peil hvor jeg skal få kobla phono kabelen inn til spillern. Så var jeg hos bil stereo experten for å snakke med de, de kunne gjøre jobben. Men hvis det ikke er så vansklig så vil jeg liksom gjøre det selv for å spare litt penger. Så det jeg lurer på er ossen jeg skal få gjort det når bilen ser sånn ut innvendig : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Men det jeg lurer på er at jeg har en lcd skjerm i bilen å jeg har egentlig ikke peil hvor jeg skal få kobla phono kabelen inn til spillern.Den setningen gir ikke mye mening... skal du ha bilde fra en DVD-spiller inn på originalskjermen, eller koble en forsterker til originalspilleren?? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Skal legge ut bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Fikk ikke lagt ut bilder nå plutselig. Men prøver url filer. Det som er planen det er da å legge opp en 12 " sub i kasse i bagasjerommet. 1 forsterker mer en det har jeg egentlig ikke planer om. Men det som er probleme er at jeg ikke vet hvor jeg skal koble opp phono ledningene og sånt :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Så du skal altså hente ut et linjesignal til forsterkeren fra originalspilleren? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 (endret) jeg må jo koble bassern også da til skjermen/spillern. Men det jeg lurer på er ossen jeg skal få det her til ? Om evt jeg må demontere alt sammen? Endret April 11, 2009 av Kenneth686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Må nok ha adapter fra høynivå til lavnivå på høytalerkablene, er ikke phonoutganger på den integrerte spilleren i P12. Eventuelt kan du bruke forsterker med høynivå inngang Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 (endret) Stemmer.. Så jeg kan koble meg via bak høytallern eller noe? Endret April 12, 2009 av Kenneth686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen-S Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Køddent detta her Kenneth men den eneste løsningen ligger i å kjøpe seg Boks som konverterer fra høy til lav nivå. Noen forsterkere har nivåregulering innebygd, så da kan du koble det på Stereoen. (inn via høytalerene om jeg ikke tar feil) Ta å stikk på bilstereo experten så spør du om de har forsterker, og hører hvordan du kobler Konverterings boksen inn på det orginale. :) Burde gi deg en go forklaring på detta :) Om ikke det er noen her som kan forklare. For er ganske så vrient.. Eller så kan du gjøre som han fyren her har gjort: http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?f=2&t=10433&p=100575 Siter Det Hvite Vidunderet! Toyota Corolla Projektet mitt http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/205397-hvite-vidunder-corolla-projekt.html#post2278068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 (endret) er helt enig med deg der espen. Men jeg har ikke planer om å legge inn en front spiller. Så får opp til bilstereo experten å høre med de. Hadde vært fint om jeg hadde slippi å hatt front spiller:) men takk for svaret;) Endret April 13, 2009 av Kenneth686 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen-S Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Får nok kobla deg opp via bakhøytalerene serru :) Siter Det Hvite Vidunderet! Toyota Corolla Projektet mitt http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/205397-hvite-vidunder-corolla-projekt.html#post2278068 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth686 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Ja, trur nok at jeg gjør det. Men jeg trur nok ikke at jeg kommer til å gjøre det. Da sitter jeg sikkert uten bil eller noe :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg