Bolsen Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Mine foreldre har en Audi 80. Det tror det er mod: 93-94 Iallefall siste året dem lagde 80ene. Det er 2.0L men ikke quattro.... Tror det e 90 Hester :( Noe tips til trim, andre motorer, STYLING. Adresser til sider?? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolsen Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Forslag te ny motor som eg kan sette i da ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Lurer på om man kan få inn en 1,8 20v fra Audi A4 uten altfor mye komplikasjoner. Fantes jo 80 Cab med denne motoren om jeg ikke husker feil. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Sakset fra NordicAudi forum: du får hålla oss uppdaterade hur det går med motorbytet, har haft dom tankarna själv att montera en 1.8 T i min A80 Avant. passar motorn direkt mot original vxl låda? ... växelådan ska passa direkt.. jag har dock en växellåda från en 1,8T.. dom har samma utformning.. Om man ser på motorn så är dom uppbyggda på samma sätt, få ner motorn är inte de svåraste, när de gäller elen så är de lite värre. "håller på men elen nu....." Jag flyttar över hela elsystement från en a4:a till min bil. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg