Gå til innhold

14" Borbet felger med dekk selges

Ranger emnet

mazdak

Anbefalte innlegg

Selger 4 Stk. 14" Borbet felger. Den ene felgen er litt skjev, men fungerer helt fint i hastigheter under 140km/t! De andre felgene er helt fine, og ikke skjeve. Felgene er 5 eikede og ET er på 38. Boltsirkelen er 4x100. Dekkene som står på nå har dimensjonen 175/65-14, hvorav 2 av disse er slitt og de 2 andre har veldig bra spor. Bilder skal skaffes snarest mulig!

Prisen vil ligge på ca 1200kr. Felgene befinner seg på Strømmen (10min fra Oslo).

Hjulene kan byttes i 15 eller 16 felger med boltsirkel på 4x100.

Endret av mazdak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger 4 Stk. 14" Borbet felger. Den ene felgen er litt skjev, men fungerer helt fint! De andre felgene er helt fine, og ikke skjeve. Felgene er 5 eikede og ET er på 38. Boltsirkelen er 4x100. Dekkene som står på nå har dimensjonen 185/65-14, hvorav 2 av disse er slitt og de 2 andre har veldig bra spor. Bilder skal skaffes snarest mulig!

Prisen vil ligge på ca 1200kr. Felgene befinner seg på Strømmen (10min fra Oslo).

Hjulene kan byttes i 15 eller 16 felger med boltsirkel på 4x100.

Bilder!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte mot mellomlegg?

16" 4x100, ET40

To av dekka kjøpte jeg igår, to sett senterringer følger med..

DSC00391.JPG

Tja, vet ikke helt om de passer til bilen, men hvor mye blir mellomlegget på i såfall? Om det er ikke er så mye er jeg interessert. :) Kan sikkert ta dem uten dekk også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert IKKE ta dem uten dekk, det koster penger å fjerne dekka og da sitter jeg der med 4 stk dekk jeg ikke har brukt for heller..

Annonsen ligger ute på finn nå, så du kan jo eventuelt komme med ett bud om du er interessert..

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17162032

Nja, vet egentlig ikke helt om de kommer til å passe bilen.. Kunne vurdert det om de hadde ligget litt lenger ned i pris.. Men for den prisen vil jeg heller ha noe annet! :)

Ellers takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du heeelt rett i! :D

Utleggetet på 2 nye dekk jeg kjøpte sist tirdag var alene på 1600,-

Så koster det med omlegging og avbalansering (alle 4 er avbalansert) og nye senterringer 160kr.

Samtidig tar vi med at jeg kjøpte felgene Søndag for rett over 1 uke siden for 3000,- av Espen-S her på forumet..

Da blir det litt for lite med nærmere 1/4 av prisen, det har du rett i!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du heeelt rett i! :D

Utleggetet på 2 nye dekk jeg kjøpte sist tirdag var alene på 1600,-

Så koster det med omlegging og avbalansering (alle 4 er avbalansert) og nye senterringer 160kr.

Samtidig tar vi med at jeg kjøpte felgene Søndag for rett over 1 uke siden for 3000,- av Espen-S her på forumet..

Da blir det litt for lite med nærmere 1/4 av prisen, det har du rett i!

Hehe, ja. Det var jo det jeg sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider