Gå til innhold

Vento 1.8 -> 2.0 NA

Ranger emnet


Volvonifør

Anbefalte innlegg

Siden femmer fra Audi visstnok ikke går an, så får jeg heller prøve meg på 2.0 liter med NA trim, går det an med 1.8 også så tar jeg gjerne imot aaaaaalle forslag med stor takk!

Kvassere kam og sånt er jeg klar over, men er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få høyere kompresjon her?

Er det mulig å få tak i lettere svinghjul et sted?

Og hva må jeg gjøre med eksos, bremser, etc? Altså hvor mange gamp jeg kan dra ut av motoren uten å skifte eksos og bremser?

 

Mvh Vento Dude

Mvh Martin

 

Vento 1.8 *Solgt

A4 1.8 Turbo *Solgt

Volvo 940, prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :P

 

du kan få tatt litt av det originale. men ikke ta for mye, til gatebruk vil jeg si at man kan ta maks en kg, mitt er lettet litt over 4kg hvis jeg ikke husker helt feil.

 

andre ting du kan gjøre er å bytte eksos, grenrør, bruke BTI sin guide for diy porting av topp.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår