Mac Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hei. Kjøpte en Rockford Fosgate RFX-9400 brukt, nå nylig.. Har nå kobla spillern, og den fungerer så nogenlunde.. Men jeg lurer på en ting; det kommer to ledninger ut bak på spillern, disse står det video 1 og 2 på og jeg fant ut at de ikke var særlig tess til lyd ;) I tillegg står det på spillern en den andre runde kontakten bak på er til cdskifter... Hen skal jeg da koble phono pluggene til extra forsterker? Mulig jeg kan ha oversett noe... men takker for svar på forhånd! Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 http://www.autosound.no/RockfordFosgate/PDF/2001_RFX9400_IRS.pdf Du har ikke fått med pluggen til linje-signalene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Ja, så den jeg og, men takker!! Mye koster en slik kabel??? Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 En slik plugg er ikke standard i varesortimanget til importøren. Den må spesialbestilles, og vil nok koste noen hundrelapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg