smaasulten Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Lurer på hva ca. pris en må betale for full lakkering Passat 3B? Noen som vet om rimelige steder nær sørlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 smaasulten skrev: Lurer på hva ca. pris en må betale for full lakkering Passat 3B? Noen som vet om rimelige steder nær sørlandet? Det er veldig forskjellig, skal nok ha 25-30 000kr for hel lakkering, hvis de skal gjöre all jobben med ned pussing og demontering for deg. Jeg skal lakkere min etter hvert jeg og, men jeg skal da kun lakkere bilen utvendig i samme farge som jeg har nå, så da vil det selvfölgelig bli mye billigere. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg