zckumling Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hornet mitt fungerer aldri, men når jeg minst venter det så fungerer det som bare det.. vindus-spyleren og bakruteviskeren har jeg samme problemet med. fungerer av og til.. noen som kan ha noen formeninger om hva dette kan komme av? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Står et merke i grillen.....;) :eek:gruer meg :eek: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Åpne panseret ditt, så går du fram og kjiker litt, så skal du finne en stor svart bryter hvor det står "virker" , "virker ikke" , slå denne bryteren i "virker" stilling, så skal alt være i orden!. ;) Sorry jeg kunne ikke dy meg, leste det en eller annen plass på forumet mener jeg.. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by zckumling Hornet mitt fungerer aldri, men når jeg minst venter det så fungerer det som bare det.. vindus-spyleren og bakruteviskeren har jeg samme problemet med. fungerer av og til.. noen som kan ha noen formeninger om hva dette kan komme av? Det at hornet funker når det vil, kan være dårlig kontakt mellom lederen fra rattet, og mottakeren på rattstammen.. ta av rattet og bruk litt fint pussepapir til å fjerne evnt. smuss. Skru det sammen og se om det funker bedre da.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 :mad: :rolleyes: :cool: :) :( :o ;) :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Gå over alle jordingspunktene. Hvis disse er full av eir eller rust så blir du å plages! :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 noen eksempler på vanlige jordingspunkter som lett kan bli dårlige? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 golfe min var helt mongo her en liten stund. Ville ikke starte. ladet ikke. osv.. Det som var gale var jordingen. Når jeg skulle skru av den hoved jorden som står opp på girkassen så knakk den. Så byttet vi til ny jording og nå virker alt. til og med starter og går bedre enn noen gang. Nå blender jeg til og med folk når jeg har på langlysene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by zckumling noen eksempler på vanlige jordingspunkter som lett kan bli dårlige? det første og største.. mellom minuspolen og bilen. skal gå ned i karosseriet, så videre ned på festearma til girkassa. bytt denne ut med noe skikkelige saker, multistrand kabel med god størrelse og som er laget for å tåle varme, dritt, møkk og bilskitt. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by Skillz2k golfe min var helt mongo her en liten stund. Ville ikke starte. ladet ikke. osv.. Det som var gale var jordingen. Når jeg skulle skru av den hoved jorden som står opp på girkassen så knakk den. Så byttet vi til ny jording og nå virker alt. til og med starter og går bedre enn noen gang. Nå blender jeg til og med folk når jeg har på langlysene Det har skjedd meg også.. hele driten knakk.. bytta jordingspunkt, og blei kvitt en haug med feil.. det er helt klart det enkleste å begynne med å sjekke denne.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg