Gå til innhold

leket0y's Audi A4 1.8 TQ Sedan 1996!

Ranger emnet


leket0y

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ting skjer =)

 

Fått på sinte ic'n ! merka faktisk forskjell på bunndrage..

MEN! den står helt på tryne skeivt.. enten lage nye feste eller modde dem som står på no..

Short shiften ligger klar hjemme...

Just. senk e bestilt...

 

 

Kommer bilde..

Thomas

 

- Audi A4 1.8TQ 1996 -

xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på hva? Gå nedi over alt? Jeg har en bakke opp til der hvor jeg vasker bilen som ikke tillater noe jussebart senkesett.

Noen av de bilene jeg ser her minner meg om Kruse i Elias serien. Hvis noen her ser på den da:pray Den feteste båten, men er litt flau når han støtt og stadig står å vipper på et skjær. Hehe.

 

ha ha genial komentar :yak: men man må jo ikke skru i bunn ....hmm eller jo det må man faktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk =) Okei, får ta å se litt på de i løpet av uken som kommer..

 

Men har fått problemer med bilen :/

Virker som den leker turbo trykk ....

Drar ikke slik den skal, rykker av å til på turtall..

Lader ikke mer en 0.5..

 

Ting ej he sjekka/gjort :

Feil søkt me start gass (ingen respons)

Skiftet ut N75'n me en turbotrykk kontrol ting:P (fekk trykke opp til 07)[har bestilt n75 fra en tt på møller får den i morra]

Gått over de fleste slanger å leita etter mårkne punkte( kan ikke se noe)

 

Noen som har noen tips?

 

Venter fortsatt på senk ..... :/

Bestilte også nyte audi merke til fram skejmenne.

Motor tep giver. (den blå)

Thomas

 

- Audi A4 1.8TQ 1996 -

xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ooousja! lenge sia ej he tatt en update her...

Bilen har fått sin 3. polering i mitt eie. (siden april)

 

8 stegs polering me meguiars produkt å 3M masking rubbing å polering;)

 

Har holdt på i hauge vis av timer i garasjen me feilsøking og styring å testing av sensora osv får å prøve å finne ut ka de kommer av..

 

Helt til i går he ikkje ej fønne nokke som kan ver gale untatt slangen som går fra icrør og til resirken va hull i, fekk tetta den midlertidig å testa men fortsatt ingen forskjell.

I går blei ej drit lei å skrudde av alt på turbo sida.. sjekka turbo'n , den virka heilt ok. La meg under får å løsne ene bolten til wg får å sjekke den. Såg da at røre fra ic til turbo var et hull i. Hulle va i sveisen som levrandøren har sveisa..... onfiredevi AMATØRA! Er ikke 100% sikker på at de er dette som har gjort de .. Men en kompis tok de me sej på jobb i dag får å punkte de igjen... Så da gjenstår de bare å se om de er de som har gjort de..

 

Ellers så he ej avbestilt Senke sette.

Bestilte 27.5.09

Av bestilt : 20.7.09

PGA. Fekk aldri beskjed om at dem ikke hadde de på lager. Va tolmodig å venta i 1 måne ingen ting . Prøvde å ringe , ingen svar å få.

Sente en mail å lurte på om de hadde skjedd en feil elns. Neida fekk te svar. Vi har ikke sette på lager . Å at de sku ta en knapp uke på at sette var framme hos meg. 2 uke gjekk, ingen ting å få i posten. Sente så en mail får å av bestille driten.

= ALDRI bestill noe hoss Xtremecar.no! Møkka folk! :fucku:

 

Ellers har veldi lite sjedd, untatt all testinga i motor romme da.... BAH!

 

edit.

Registrert mej på ebay. SKUMMELT!

Har allerede bestilt nye lykte som e vell på vei over havet=)

Lønning på torsdag, blir litt små stasj da=)

Thomas

 

- Audi A4 1.8TQ 1996 -

xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår