NiroX Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Heey, trenger hjelt til noe styling tips til denne Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Sjekk den her.. http://www.bilforumet.no/polo/131362-stambo-s-6n2.html Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Beste tipset på 6N er som regel bare å senke mer;) Lakker dørhandtakene dine, det vil jo hjelpe litt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 front og bakfanger da? og eventuelt sideskjørt, 60 eller 80 senking? sitter 40 der nå Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Front og bakfanger er fine som de er, personlig synes jeg det fort blir ser jalla ut med plastdill og plastiksenking på VW. Stort sett cleane linjer som blir likt blant VAG folket. Er kult å legge igjen luftinntaket i fangeren feks Senking, kjøp deg justerbart Ser ikke noe galt her ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 ahh, det er orginal front som er sparkla igjen lufintaket ser jeg, har lenkt litt på det, eventuelt en liten frontleppe eller noe, bak så tenkte jeg å cleane bakluka, å sette skiltet bak på fangern jeg har sett på Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Orginaldeler er fint skjønner du, i motsetning til det meste av styling til disse bilene passer det rett på, uten 4 timer tilpassing først ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hva du enn gjør, ikke skaff deg BH til panseret! Da er alle de andre timene (og pengene) bortkasta, spør du meg! http://photomaniak.com/upload/out.php/i311741_DSC0177.JPG Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 vis det blir kjøp av den bilen, tenkte jeg å kjøpe justerbart senkesett,bakfanger,eventuelt sideskjørt, frontleppe har sett på disse: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00047055&vg=828&vgpath=Varekategorier/499/954/984/9293/828 og sparke frontfanger og liten leppe Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Interessert i ett gavekort på bsbildeler? Jeg kommer ikke til å handle der, så kan sikkert kjøpe det billig av meg! :D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ja som sagt her så er justerbart senk førsteprioritert, har selv nylig fått på KW v1 justerbart på min. Kjempe bra sett, og føles som en helt anderledes bil med en gang. :D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 er GUL Polo Color Concept noe fint eller? fått tilbud om det istede for den røde Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Den er jo veldig kul innvending, mtp. det gule interiøret. :) Om det ikke blir for knæsjt for deg da.. :P Hva du enn velger å gjøre med den, håper jeg i alle fall at du gjør den litt unik, og ikke følger "suksessoppskriften" til vwaudi-klubben...... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Hva du enn velger å gjøre med den, håper jeg i alle fall at du gjør den litt unik, og ikke følger "suksessoppskriften" til vwaudi-klubben...... Og det er? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Samtlige biler i klubben som tilhører vanlige personer er jo klisslike, så er vel ikke vanskelig å se det. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg