Slim! Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Dette er jo et så overlegent spill at jeg synes det fortjener en egen spørre/skryte/vise frem osv. tråd. Nå er den laget. Post de beste tidene, villeste driftene, tøffeste hoppene, rare hendelser, flotteste bilene (vet det er en annen post om det, men de kan jo poste her også). Jeg setter det igang her: Kan dette regnes som en seier :) Skrytebilde av en drag seier. Vet ikke om det er bra eller ikke, det er hvertfall min høyeste: Og er her min nåværende bil. At den er gullfarget nå er litt tilfeldig for jeg bytter farge ganske ofte Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Raskeste drag jeg har kjørt per nå er 22.46 med 358 kmh i toppfart... Screenshots kommer senere.... sitter hjemme på en s****S dritpc...:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Kan vise fram mine übertøffe biler (igjen)! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg