Mondeo_85 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Får vel legge inn ein tråd her og no da.. har vert ein del på golf 2 forumet siden di 2 siste bilene mine har vert golf 2. Men no har eg investert i ein grei 1,9tdi 130hk.. her er eit par bilde, kansje ikkje av beste kvelitet.. Her er eit bilde av den nye sammen med den gamle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Bilen skal senkes 50-40 no, men er det noen som veit kor mykje eg kan senke uten å bytte til r32 stag?? og eventuelt kor eg får kjøpt det vist eg må ha det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Så grei ut den der :) Vil tippe du kan senke litt før du må bytte til de stagene, så tviler på at det blir et problem med senken du har planlagt.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 målte litt mellom akslingen og staget i sted når bilen sto nerpå mad alle hjula.. da var det bare ca 4cm klaring mellom di.. så lure litt på om det kommer til å subbe med 50mm senk framme.. Men ved bytte til R32 stag vist dette må gjøres.. er det noen som veit hva som må bestilles for å få dette til å passe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har gjort litt med bilen i det siste... Bilen er senket 50/50, har fått montert R32 stag forran, sotet alle ruter untatt bakruta, sotet baklykter og montert grøftelys.. Har også bestillt meg front montert intercooler kit.. håpe dette blir bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Eg har og montert fult stereo anlegg i bilen, har ikkje bilder av det, men kan no skrive opp lista av komponenter.. kommer kansje bilder seinere.. - Soundstream komponent sett 6x5 i dører forran - morel 6x5 cox i bakdører. - hifonics 4 kanaler på dørene - hifonics brutus 1x2600 1ohm - 2 stk 12" cadence tripel X - pioneere 2 din dvd spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 har ikke tenkt å ta av vindusviskeren bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 har ikkje vert inne på den tanken nei.. e no litt greit å ha den og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 ser jævlig cleant ut, og jeg har ikke savnet min siden jeg tok den av. er bare å vaske den manuelt om vinteren på bensinstasjoner.. sånn ser ræva mi ut. fin, ikkesant? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 jo da, du hadde ei fin ræv.. hehe.. universal plugg du har sett i hulle i ruta no da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 (endret) tror det heter pynteknapp, fra biltema. fant bare i krom, så jeg måtte lakke den selv.. edit: har nettopp kjøpt 50 plugger på ebay. så jeg har nok noen til overs når jeg har bytta ut min om du har lyst på :p Endret August 23, 2009 av ErikH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Var ute å tok noen nye bilder i fine vere i dag. sommerhjula e selvsagt komt på.. [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 flott bil:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 slenge no ut litt flere bilder eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Pen Golf! ;) Men jeg ville heller montert den originale grillen, med sort emblem. Hvor handlet du fmic'en hen? Har lyst på sånn selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg