roythomas Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hei. Jeg lurer på om det er noen som klarer å gi meg en enkel forklaring på hvordan jeg kan bytte framskjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 må vell av med frontfangeren, der er vell noen skruer, så er det skruer når du opner panseret, langs kanten på skjermen så er det vell noen når du opner døren.. tror ikke det er noe mer en det..? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 - ta av framskjemen: 2 umbrako under rillene nede på fangeren, så tar du og drar fangeren ut fra klipsa på sidene. - skru av innerskjermene - skru av de skruene oppe på skjermene(motorrom) - skru av en skrue som er inne i døra høgt oppe - så må du ta av et plastikdeksel på innsiden av skjemene helt bak for å komme til de to siste skruene som er skrudd inn mot døra. på høgre sida er det en boks du må flytte litt på dette skal gå ganske smertefritt, er ingen prob. Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roythomas Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 takker for svar. Da skal jeg prøve å gjøre et forsøk i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg