Furie Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 (endret) For de av dere som hører på energy:) Få med dere morgenshowet dems på torsdag 16.4 med "lur en venn". Min "kjære" samboer sendte inn et tips, og vips så ble jeg lurt. Litt arti i grunn:p Det handler selvfølgelig om Jettan min... Hehe..! Link her: http://www11.nrk.no/urort/automat/default.aspx?file=http://www11.nrk.no/urort/search/bandtracks.aspx?subjectid=74295&getall=true Endret April 25, 2009 av Furie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 fortell mer vel..? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 haha! søtt fortell mer a Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 De sa de ringte fra biltilsynet fordi de hadde fått inn endel meldinger om bilen min.. Problemet var at jeg ikke hadde registrert scoopet jeg har på bilen. hehe.. Jeg spurte helt i begynnelsen om det var en spøk, men så var han så frekk at jeg ble sint og da ble liksom alt sannsynlig.. hehe.. De har forøvrig klippet bort mye av samtalen da.. Litt kjipt at de ikke tok med delen hvor jeg forteller fyren i andre enden at "denne samtalen er ikke over" når han liksom skal legge på å sånt.. Litt flau;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 De sa de ringte fra biltilsynet fordi de hadde fått inn endel meldinger om bilen min.. Problemet var at jeg ikke hadde registrert scoopet jeg har på bilen. hehe.. Jeg spurte helt i begynnelsen om det var en spøk, men så var han så frekk at jeg ble sint og da ble liksom alt sannsynlig.. hehe.. De har forøvrig klippet bort mye av samtalen da.. Litt kjipt at de ikke tok med delen hvor jeg forteller fyren i andre enden at "denne samtalen er ikke over" når han liksom skal legge på å sånt.. Litt flau;) Gøy du sa i fra! Gleder meg til å høre jeg :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Når går dette, og er det på radio? Hører på radio hele dagen på jobb så får det sikkert med meg:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Når går dette, og er det på radio? Hører på radio hele dagen på jobb så får det sikkert med meg:) Ja, det er radio - energy/nrj, mener å huske det er fm 100,6 og 96,6. Er en gang før og en gang etter 8 tror jeg.. Ellers så dukker det vel opp på nettet etterpå også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hører vær dag så får vel høre da og, går ca 7.40 og 9.40, på 96,6 og 100,6 ja! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Når går dette, og er det på radio? Hører på radio hele dagen på jobb så får det sikkert med meg:) Neppe i Harstad... :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Neppe i Harstad... :) Tror dem har webradio i Harstad... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 tror ikke signalene kommer frem.. ikke glem at brevduene gir seg ved ca trondheim.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja, jeg bor bare et steinkast nord for Trondheim og her har jeg ikke sett ei eneste brevdue på mange herrens år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja, jeg bor bare et steinkast nord for Trondheim og her har jeg ikke sett ei eneste brevdue på mange herrens år! Hvem kan da ha lagt kabler oppi der? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 tror ikke signalene kommer frem.. ikke glem at brevduene gir seg ved ca trondheim.. De har like rask internett i Harstad som i Jessheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Vil dette bli lagt ut på nettet snart? link hit, om det kommer ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg