Furie Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Noen som hørte på da? ;) En smule flaut når hele jobben hørte på her:p hehe.. Link kommer så snart den er ute..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Siden jeg var så opptatt med å sove, så fikk jeg ikke hørt. Men Furie, den dukker vel opp på denne lista etterhvert? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Ja, det gjør den nok;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Jeg var også veldig opptatt med å få maks søvnutnyttelse.. Teite mennesker.. Noen ganger føler jeg at pc'en min er meg overlegen. Sålenge den får strøm er den våken. Sover den er det fordi jeg ber den om det. Håper dette forandrer seg innen jeg kreperer. Url til lureri blir bra! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Fikk bare med meg slutten. Sånn ca 5 sek før de sa det bare var tull. Men fikk du noen blomster er egentlig det jeg lurer på:) hehe Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Fikk bare med meg slutten. Sånn ca 5 sek før de sa det bare var tull. Men fikk du noen blomster er egentlig det jeg lurer på:) hehe Hehe;) Fikk ingen blomster.. Ingen ting.. Dårlig altså:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, dette hørtes tøft ut, har du en link? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, dette hørtes tøft ut, har du en link? Har ikke blitt lagt ut på nett enda, legger ut så snart jeg har den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Heter du Maria? hvis han som lurte deg heter Raymond, så hørte jeg det på Energy idag:D hehehehe:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Heter du Maria? hvis han som lurte deg heter Raymond, så hørte jeg det på Energy idag:D hehehehe:D Stemmer det vettu;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 De har like rask internett i Harstad som i Jessheim. Ja de måtte ha det.. Julenissen har begynt å godta e-post! Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Ja, siden Nrj er så treige så fikk jeg lasta den opp selv :) (Måtte laste den opp der hvor samboer legger ut låtene sine, men,men)..:p http://www11.nrk.no/urort/automat/default.aspx?file=http://www11.nrk.no/urort/search/bandtracks.aspx?subjectid=74295&getall=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Hehehe bra den.:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hehe...den der hørte jeg også.. var på ås til og med! hehe Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hehe...den der hørte jeg også.. var på ås til og med! hehe Hehe, bra da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg