Gå til innhold

Feste støtfanger

Ranger emnet

A100forever

Anbefalte innlegg

Hei, noen som veit hvor jeg kan få kjøpt den saken i plastikk som er skrudd på sideskjermen og som holder støtfanger? Har vært uheldig å brekke denne på begge sider faktisk. Vet ikke hva den heter, den holder liksom fangerplastikken oppe og inntil skjermen på sidene. (En tur til høgger er jo et alternativ) Har søkt på div nettshops uten å finne noe. Gjelder en A100q, 1990 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja Møller blir det vel. Faktisk ikke alt som er så gale priset kanskje.

En annen ting: merket det var no voldsomt med rust som hang og slang under motorn idag, viste seg å være et luftinntak som går mot blokka (varmluftinntak??), slags trådslange oppstivet med metallringer inni, men med et slags metallplate i enden som er helt opprustet. Har denne plata vært festet noesteds? Kan jeg bare hugge av restene og la den henge sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest sannsynlig det røret som går fra luftfilterboksen til et deksel over eksosmanifolden. Er for at den skal trekke litt varmluft derfra når det er bikkje kaldt ute.. Men bare å høgge vekk..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Alltid godt å kvitte seg med unødvendig rust. Fant forresten ut at de feste greiene for fangern kan modifiseres, er jo ikke synlige så... Ellers virker de metallplatene som fangerforsterkningen er skrudd fast i tvilsomme, gjengene ikke gode etter for mye skruing. Forrige eier antar jeg. Men slikt (platene= finner man vel enkelt på høggern. Forresten har jeg en forlatt A100 i kikkerten, polakker som har dumpet den tipper jeg. Stått uten skilter et helt år ved off vei. Det klør i fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider