rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 har tre ideer for prosjektet mitt... selvsagt har tyskerene alt brukt disse, men aldri sett noen i norge. Tenker selvsagt på mellomrommet mellom baklysene: høyt liggende eksospotter? tanklokk? eller helt vanlig med skilt (kanskje med tanklokk montert under skiltet med vippbar-plate) HVA er deres menig (selvsagt bestemmer jeg selv, men vil høre hva andre syns og!) eller eller eller Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Det med eksosen ut mellom baklyktene synes jeg ikke var så stilig. Men hvis du skal ha bilen skikkelig clean så er det jo ikke så dumt å legge tanklokket bak skiltet. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 syns egentlig det ser litt tøft ut, men ikke cleant., har sett i bilsport at en hadde skiltholder med vippe-funksjon. noen som vet hvor man får tak i det. (egentlig bare 2 vinkler og fjør, men tror ikke det blir bra hjemmemekka.) regner med at USA har no slikt. men finner ikke no på weben.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by rakriste syns egentlig det ser litt tøft ut, men ikke cleant., har sett i bilsport at en hadde skiltholder med vippe-funksjon. noen som vet hvor man får tak i det. (egentlig bare 2 vinkler og fjør, men tror ikke det blir bra hjemmemekka.) regner med at USA har no slikt. men finner ikke no på weben.. Er jo sånne vippegreie bak på carvelle (er det t3 den kalles?) Der vipper man jo på skiltet for å peile/fylle på olje. Kanskje du kan bruke vippemekanismen fra en slik. Er jo mange av dem på høggerne rundt om. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 okey, det var jeg faktisk ikke klar over men det skal jeg undersøke på mandag.. tror det står noen caraveller på stokstad i oslo. fås kanskje orginal og da! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Gjør det... Dersom du ikke finner noen så kan du ta en tur til Ingedal (ikke langt fra svinesund) Er en ganske stor hogger der som har mange Caraveller og mye annet spennde... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 du vet vel ikke navnet eller litt nærmere beskrivelse, søkte på gulesider, men fant ingen hogger i det området. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Mener å huske at den ligger her: (Rød ring) Står skilta "Bildemontering" eller noe ved den grå firkanten. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 takk da skal jeg prøve å leite litt til.. du har vel ikke noe peil på spm i min andre tråd vel? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Har desverre ikke det. Men kan se om jeg finner noe. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Den Golf'en med eksosrørene mellom lysene er ganske rå (Sånn motormessig) Men jeg syns du skal gå for et bensinlokk bak skiltet, eller istedenfor skiltet. Er litt tomt uten noe der. Ser ikke like gromt ut med "sveiset bakluke" på Golf I som på Golf II :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 bra du fant de bildene, husket ikke hvor jeg hadde sett dem. har lenge tenkt på bensinlokk bak skiltet. blir litt mer clean på siden, samt at det er for vanlig med alu.lokk. skulle gjerne ha sett bilder med vippeskiltholder, leter som en gal **** Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Den med pottene mellom lyktene har bakhjulstrekk regner jeg med :-) tøft. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 4wd og 600bhp om jeg ikke tar feil Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Vet du hva slags motor som sitter i den? Fler bilder her: http://www.golfgti.co.uk/viewfeature.asp?featureID=17 (Håper ikke dette sporer helt av og ødelegger tråden din da) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg