rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 ENGINES: 1984cc Audi engines with ported and gasflowed 16 valve heads. Twin 45 Dell'orto carbs, Kent 276 cams, Supersprint 4-2-1 exhaust manifolds, custom Scorpion stainless exhaust, K&N filters. Custom high-flow radiator. Custom throttle cables. 50bhp per engine Nitrous oxide kit. mer på: http://www.dubsport.com/ ødlegger ikke tråden.. bare trøtt og pratsom allikevel. interresant å se at det finns like mange mk1 fantaster som i sverige. bruker http://www.gtiklubben.nu mye og. men faktisk bedre her på dette forumet. Good Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Alutanklokk er fett,men litt oppbrukt i tyskland...Men hadde det vært meg hadde jeg gått for det,siden jeg bor i Norge.. Ja våttevver,nå prater(skriver) jeg bare piss.:rolleyes: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 sant det du sier, men siden jeg har 2stk golf. riktig nok en cab, så er det ikke like kult å ha det samme på begge. har alu.lokk på caben og div andre ting. vil derfor prøve noe annet. litt mer eget om det faktisk er mulig enda. (alt er vel gjort i tyskland for 10 år sia) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Det meste er vel gjort i Tyskland, men lite av det er gjort i Norge. Derfor vil det vel være ganske bra å skaffe noen ideèr derfra, og kanskje starte en trend her i Norge, eller kanskje enda bedre; IKKE starte en trend... så er du one-of-a-kind! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 trur det blir j*** vanskelig å ikke "fortsette" trenden her, de fleste som ikke kjører "old school" gjør som det er gjort tusen ganger i tyskland, men som du sier, foreløbig er det ikke mange synelige av dem på veien og langt mindre med effekt fulle motorer (lovlig) Drømmen er vel en mk1 med lovelig vr6. Grunnen til ønske om lovlig er jo alle de h** kontrollene i Oslo for tiden. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 True,true alt er gjort i tyskland..Men ikke mye i Norge.Men det er jo veldig bra for da kan vi starte trender her i Norge og hvertfall ikke bare være en follower.Jeg skal prøve og være den første ute i Norge med en type frontfanger som jeg bare har sett en golf med og den var engelsk...Men jeg får ikke golf før våren kommer.Gidder ikke kjøpe en nå for og stå ute i 20 minus og se ruste kommer snikende da jeg ikke har garasjeplass enda..Men det kommer. Gleder meg til våren og sommeren. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 hvor i landet bor du? finns jo flere motorsenter/klubber å holde til på!!! kult å gjøre noe eget ja, skal prøve å gjøre så mulig som jeg ikke har sett i norge iallefall, små detaljer teller oftere mer enn store. har noen tanker i hode.. får se hva det hele blir til.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Hehe, plasserer du lokket bak skiltet blir du nok ikke den første i Norge...:D Hadde nok det på min lilla 79' allerede i 98' jeg:hello: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 regnet med at noen hadde gjort det, men ikke mange. hvordan løste du problemet med skiltet over tanklokket? fikk du tak i vippeplate eller hvor og hva? håper du kan hjelpe meg litt på vei. har du bilder? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by rakriste regnet med at noen hadde gjort det, men ikke mange. hvordan løste du problemet med skiltet over tanklokket? fikk du tak i vippeplate eller hvor og hva? håper du kan hjelpe meg litt på vei. har du bilder? Gjorde det veldig enkelt, hengslet skiltet i øverkant og hadde magneter i nederkant. For å få flyttet det bak brukte jeg to stk org påfyllingsrør som jeg skjøtet sammen. Bilder har jeg ikke her, men det er sikkert noen der ute som har det? Kanskje det ligger bilder på VW-Audi club sidene om du leter godt nok? Bilen var mørk lilla, hadde allerede da kromfangere, gewinde og 8x13 ATS Classic:) Men var nok for tidlig ute med denne trenden, hadde sikkert fått mere respons idag enn jeg fikk da:mad: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 om du finner noen kan du sende dem til meg på mail eller legge dem ut? takk for tipset iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by rakriste om du finner noen kan du sende dem til meg på mail eller legge dem ut? takk for tipset iallefall. Tror faktisk ikke jeg har noen av akkurat dette, men skal se om jeg finner noe... Kanskje Kid-A har noe...? Vet han knipset bilder av den på ettellerannet treff jeg var på:) MEN, det er vel vanskelig å finne enkeltbilder når en har knipset så mye som Kid-A har gjort... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 okey, eier du bilen enda eller har du solgt den. om det er den du har u thumben? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by rakriste okey, eier du bilen enda eller har du solgt den. om det er den du har u thumben? Bilen ble solgt til Kristiansund i 99', usikker på om den lever enda. Bilen jeg har som Avatar er en 83'GTI som var publisert i Bilsport 8/02 (tror jeg det var...) Det finnes endel bilder av den her inne, søk på username så finner du litt av hvert:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 hei, så at du var litt tvil om valget ditt, selv hadde jeg aldri valgt det der med at 2 eksos rør stikker ut i bakluka, ser jo helt forferdelig ut, ser rett og slett ut som en ufo , ville heller gått for Einserfreak sin idè med clean bil :) Lykke til. mvh. ole Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg