rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Har bestemt meg, skal ha tanklokk bak skiltet, leter etter noen som selger slik holder ellers så skal jeg lage en selv. Blir en grei og pen løsning. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 flotte greier mann :) fortsett med bilder og tekst på den andre tråden din og. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 kommer mer til uka. motorklubben åpner igjen på mandag. skal ta litt bilder av motoren og. skal til karsthen racing på tirsdag , de skal se på gti- toppen og vurdere hva som kan gjøres med den, pluss gi meg litt råd og anbefalinger. kan bli artig. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 virker ufattelig herlig med motorklubb, ta noen bilder derfra og da ? siden web siden ikke virket. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 jeg la ut http://www.motorklubben.com i julen, det kommer en bedre side opp i løpet av noen uker, med bilder og mer info om klubben. første side var bare for å få begynt det hele. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by Einserfreak Tror faktisk ikke jeg har noen av akkurat dette, men skal se om jeg finner noe... Kanskje Kid-A har noe...? Vet han knipset bilder av den på ettellerannet treff jeg var på:) MEN, det er vel vanskelig å finne enkeltbilder når en har knipset så mye som Kid-A har gjort... Har ikke noe scannet av denne i hvert fall. Snakk om timer av leting i "arkivet" før jeg evt. finner et bilde eller to av denne. Hadde jo knapt begynt som journalist da du hadde den. Og du var nok for tidlig ute ja ;) Husker jeg syntes den var rar, i dag hadde jeg digga den vilt! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegalind Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 De sikkerlig gammle Mercedesene, fra 70tallet har også bensinluken bak skiltet. Ellers så har Ford Econoline Vippe-skilt foran. Denne vippefunksjon er vist en form for Stigetrinn når du skal koste frontvinduet eller holde på i motoren. Så denne vippefunksjonen er bra kraftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by rakriste hvor i landet bor du? finns jo flere motorsenter/klubber å holde til på!!! kult å gjøre noe eget ja, skal prøve å gjøre så mulig som jeg ikke har sett i norge iallefall, små detaljer teller oftere mer enn store. har noen tanker i hode.. får se hva det hele blir til.. Jeg bor i indre østfold...Motorklubb hadde vært digg men vi skal rydde garasjen til fattern så da blir det god plass. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Noen som snakka om Bilsport tidligere her, og apropos Bilsport: En kar i sverige som har en gul nissan ett-eller-annet hadde også en slags vippefunksjon på skiltplata si. Men på hans så var det en slags roterende sak med forskjellige "skilt", dvs med et nick og det org. nr.skiltet. Da har du jo en løsning for show og en for street. Reportasjen var i Bilsport for et par år siden mener jeg å huske. Mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 om man søker på f.eks Number plate with flip-flops i en søke-motor så finner man en slik du nevner, et orginalt skilt og ett nick. men ikke helt det jeg er ute etter, dog smart! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg