Islanwind Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Har elektronikkproblemer i a6 en og tida er inne for å be om hjelp.. Starta med at jeg monterte to instrumenter i a-stolpen. For å få de på dimmer, så skrudde jeg ut hanskerommet og kobla ledningene til lyset som lyser på der du åpner og lukker ?luftedysa? i dashbordet.. Alt fungerte bra.. Etter en uke begynte alle lys å forsvinne i noen svinger, for så å komme tibake. Plutselig en dag var alt borte for godt.. Dvs, lys på vindusheiser, sentrallåsknapp, air condition osv. Kobla av igjen instrumentene og sjekka at alt var som det skulle.. Skifta sikringen som var røket. Men det var fortsatt ingen tegn til lys. Det som skjer er at når tenningen slås på, går sikringen.. Hver gang... Noen som har en idè om hva dette kan være? Merkelig siden jeg har kobla tilbake til sånn det var? Og at sikringen ikke ryker når jeg setter på parklys, siden alt dette normalt skal lyse da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg