Nuffe88 Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 har lett en del men er usikker for har en 86c steilheck 88mod og synes det er en del surr blant nettbutikkene hva som er hva ut av 86c og 86c 2f, for det er vel lengdeforskjell på 2f og vanlig el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Utifra tråden din virker det som du har peiling, så du kunne kanskje bare kjøpt universalt og tilpasset? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) Strengt tatt er det vel ikke særlig pent med sideskjørt på Polo 86c. Alle Polo fra 82-94 skal i hvertfall være like. Mulig det er ørsmå endringer i hvordan formen er rundt skjermene Synes det er mest smakfullt uten alt for mye dill på disse Denne har vel lakkert de orginale G40 skjørtene Endret April 15, 2009 av Polo Classic Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Utifra tråden din virker det som du har peiling, så du kunne kanskje bare kjøpt universalt og tilpasset? Ja tenkte det også men litt mye stress:P når eg kan få tak i tilpassa i hvert fall så godt som til rimelig penge;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuffe88 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Strengt tatt er det vel ikke særlig pent med sideskjørt på Polo 86c. Alle Polo fra 82-94 skal i hvertfall være like. Mulig det er ørsmå endringer i hvordan formen er rundt skjermene Synes det er mest smakfullt uten alt for mye dill på disse ] Takk da blei eg litt klokere i hvertfall;) hehe nei kan godt være;) men vill prøve og se blir kanskje noe fangere også men skal for all del ta vare på orginalefangere hvis eg finner ut at det rett og slett blir for mye plast og dill:P skal kjøpe senking først uansett og så får eg se ka som skjer etter det på handlelisa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Et annet godt eksempel på at det enkle ofte er det beste Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg