vinter2k Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 hei. har i dag fått ny rieger styling front til min e34. det er en rieger e39 look. men eg er veldig grønn og finner ikke ut kordan eg monterer den :S vi fekk med noen klips, en svær skrue\krokk og noe nagler. det er ingen hul i den nye fronten. trenger hjelp fort!! takk for alt framtidig hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinter2k Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Er stylingen laget i glassfiber kan du lage deg noen fester i glassfiber som du støyper fast som når bak til støtfangerbjelken. (Se skissen) Sånn gjorde jeg det med en frontfangeren jeg hadde på min :) Blå farge er den brede bjelken som ligger inni originalfangeren. Rød farge er festene som du må lage. Dette er bare hvordan du fester fangeren i forkant, på sidene bruker du festene fra originalfangeren. Du må lage deg noen fester, her kan du bruke patenten fra originalfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Vet at jeg er fanatisk i tegning, men håper du skjønner den;) Lykke til!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg