Bujk1 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) Var på Bryn senteret i dag, parkerte utenfor. Var inne på senteret i ca. 1 time, da jeg kom ut så jeg at bilen min hadde blitt kræsjet bak, men ingen beskjed i frontruta. Tok kontakt med resepsjonen på senteret for å høre om de har kameraovervåking på parkeringsplassen noe de ikke hadde. Er det evt. noe jeg kan gjøre for å spore opp føreren? På forhånd takk for svar! Endret April 15, 2009 av Bujk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Du kan jo eventuelt legge inn ett leserinlegg i den lokale avisa å etterlyse fører samt øyenvitner ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja, det er det lureste.. Evt skrive i lokalavisen at du som kjørte på meg der og der, er observert, og reg.nr er tatt osv.. Om du ikke melder deg blir det politianmeldelse.. Funker i mange tilfeller det der.. Synderen blir urolig av det med politianmeldelse, og da melder seg for å ta det privat istedet. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Jepp, den er lur.. Finner du noen merker på bilen din med lakk fra den andre, kan du også nevne fargen på bilen til vedkommede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bujk1 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Jeg bor i Oslo, blir for "lite" å annonsere i lokalavisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg