Langemyr Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) Hello Kjøpt meg kuleste bilen nå et sølvgrå gliss med 1,6 l 2003 mod (bilder kommer) Noen som har fjerna de oransje dekslene i front lyktene? tips til felger og dekk? På en orginal Coupe hvor mye er det pent å senke den med? Evt andre tips? Endret April 19, 2009 av Langemyr bytte overskrift Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hello Kjøpt meg kuleste bilen nå et sølvgrå gliss med 1,6 l 2003 mod (bilder kommer) Noen som har fjerna de oransje dekslene i front lyktene? tips til felger og dekk? På en orginal Coupe hvor mye er det pent å senke den med? Evt andre tips? Gratulerer med ny stilig bil =D bytt lykter til 2005 facelift modellen, de mørke lyktene, er mye penere enn de på 2002+ modellene. ikkje ha større dekk enn 245 breie bak. 18" felg blir pent. gjerne få svendsen eksos til å lage et enderør på hver side slik som på 2,0 og 2,7 modellen. håper det er orginal spoiler på den og at den ikke er tatt vekk, ellers bør du få på en slik fort. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 40mm senking er bra :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Gratulerer med ny stilig bil =D bytt lykter til 2005 facelift modellen, de mørke lyktene, er mye penere enn de på 2002+ modellene. ikkje ha større dekk enn 245 breie bak. 18" felg blir pent. gjerne få svendsen eksos til å lage et enderør på hver side slik som på 2,0 og 2,7 modellen. håper det er orginal spoiler på den og at den ikke er tatt vekk, ellers bør du få på en slik fort. Ja 245\18" hvor å er prisen på det da? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Du må laste opp bildene dine på nettet. Photobucket.com f.eks, så kopierer du linken til bildene inn i en tag. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Takker!!! Begynner feil! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Forresten er det noen som vet hvor man kan få tak i de amerikanske merkene til coupe? Tuscani? og lyktene til 05 utgaven? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 :pray Forresten er det noen som vet hvor man kan få tak i de amerikanske merkene til coupe? Tuscani? og lyktene til 05 utgaven? Ebay må være et bra verktøy til alt dette. søk på google på "hvordan handle på ebay" visst du ikke kan det. men lykter kan du vel og få tak i hos et verksted, men blir vel litt dyrere enn ebay. ellers så kan du finne endel på google sikkert. Sharkracing er jo internettbutikk som er spesialisert på hyundai. ellers så er det nevnt noen internettbutikker rundtom i trådene til andre coupe eiere på dette forumet. lykke til Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hei fikk meldingen din. Boltsirkel på denne er 5x 114,3 og de felgene jeg hadde på den bilen var 17" med 215/45-17 du kan også bruke 225/45-17. Bruk søkemotoren her inne så finner du mye info rundt dette. Skal se om jeg ikke finner noe til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnakeEyes Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ebay er bra verktøy å søke på ting men totalt dyrt å kjøpe deler fra spesielt når porto og moms kommer inn i bildet. Jeg har direkte kontakt med fabrikken i Korea. Og har ingen problem å dele kontakt informasjonen. Bare send meg en msg. Jeg har kjøpt en god del deler fra ham både oem og performance deler, og får tingene levert på døren. Toppen av det hele så får du knock out priser som slår seoulfulracing sine priser. Fikk faktisk bilene min i Desember og har skaffet deler siden den dagen, og er endelig nermer seg slutten av prosjectet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 OK, snakeEyes. Kan du undersøke noen priser for meg da, hos denne kontakten da? 1: 2oo5 lyktene som er helt blanke 2: Spoiler høy type 3: pedaler+ fotviler i aliminium Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 (endret) Endret Mai 16, 2009 av Margido Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 er ikke store problemet å fjerne de oransje dekslenne i lykta heller altså.. og du kan få det til å se ganske bra ut hvis du i tilleg lakkerer lyktene innvendig slik jeg har gjort, til en mye rimeligere penger en å kjøpe f/l lyktene. just let me know hvis du trenger en bruksanvisning ;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 og plassen å handle originaldeler til hyundai er kdmstuff.com og kspec.com gode erfaringer med begge, men jeg ville hørt med kspec først. de fikser det meste Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg