Langemyr Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Ja vist du har en bruksanvisning det så hadde det vært tøft! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 du har en PM :) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 begynte å demontere vindusheisenmotoren i dag. kom så langt at e kunne ta ut motoren. alt ble bare krøll med vaierene og det drittet. Er det noen som har noen tips til hvordan e kan fikse opp dette? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 gikk på en smell, men fant et komplettsett så bruker bare det, noe som gjør jobben mye lettere. Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 selger nå en vindusheismotor. fant ut hvordan man skal kunne bytte dette problemfritt så bare spør Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hehe, fikk vaier og den sliden i dag. tok 20 min å demontere den gamle og installere den nye så det ble drittfett! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Har vært på kurs helle uken nå. Når vi var endelig ferdig skulle e ut å starte opp og bare står å drar rundt men tror at det kommer ikke noe bensin fra pumpa og vet ikke om det kommer strøm til han heller. så dette var en fin start på ferien, tenkte jeg. Kom hjem og fikk høre det at flyet som jeg skulle ha fra torp og ned til Amsterdam var kanslert og nå ser det ut som jeg ikke får reist til USA. Så trenger tips i hvor jeg kan leite får å finne feilen!! Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg