safoll Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Har akkurat fått lagt om til nye 19" sommerhjul på nybilen, men i går merket jeg at det ristet litt venstre bak. Da jeg stoppet bilen, kjente jeg litt "sviddlukt" fra bakhjulet, akkurat som om det var bremsene som hadde hengt på.. Men hjulet var ikke varmt, og dette er jo en 2007-modell Audi A4, så er merkelig om bremsene på en såpass ny bil skal henge.. Ikke hadde jeg kjørt eller bremset hardt heller. Hva annet kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 sjekka at hjulene ikke subber i hjul buene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 sjekka at hjulene ikke subber i hjul buene? Nja, i verste fall kan de ta oppi innerskjermene. Når ikke ut til hjulbuene med innpresset på felgene. Men syns det er merkelig at det kun er på ene siden i såfall, er like lav på begge sider bak. Ville vært rart om støtdemperne bak er sigen og gåen etter 30000 km? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Sjeldent at hjulstillinga er 100%symmetrisk på biler dessverre. Dessuten er det ikke gjort noe med bremser siden 2007 så er det ikke det grann rart med trøbbel, saltet gjør dessverre underverker for bremsene våre. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg