Dr_S Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Til alle dere som poster ny post 2 minutter etter forrige post i samme tråd; det finnes en liten knapp som heter "Edit". Den virker :D Så slipper vi en drøss med unødvendige tråder.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Det var en påminnelse rimelig mange her trengte tror jeg. Hvis alle gjør dette kanskje er det tilogmed noe å spare på serverplassen... Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Og de som poster flere bilder, det går flere bilder i en post!! Trenger ikke en post pr bilde vel? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Ja, hør hør! :) Og les DENNE også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by nissan s13 Og de som poster flere bilder, det går flere bilder i en post!! Trenger ikke en post pr bilde vel? Hvis man ikke har en ftp (eller andre steder) å legge opp bilder, må man desverre lage en ny post for hvert bilde. Jeg skal ikke si det ikke er irriterende, men det sånn det er. Hadde vært flott om alle her lagde seg en ftp konto (sjekk signaturen min om du er interessert). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Det er fullt mulig å legge flere etter hverandre i samme post... Enter, så en ny link :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Den er jeg fullt med på, men har man ikke en FTP server å legge opp bilder på og må bruke forumets Upload funksjon (som ikke virker her lenger) må man lage en ny post for hvert bilde (som jeg skrev i den første setningen min). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Slim! Den er jeg fullt med på, men har man ikke en FTP server å legge opp bilder på og må bruke forumets Upload funksjon (som ikke virker her lenger) må man lage en ny post for hvert bilde (som jeg skrev i den første setningen min). Jeg skjønner ennå ikke hva du mener?? Man har vel bildene på en webside og der har man ofte flere bilder enn ETT ?! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Dr_S Jeg skjønner ennå ikke hva du mener?? Man har vel bildene på en webside og der har man ofte flere bilder enn ETT ?! Han skriver "om man bruker upload funksjonen til forumet, kan man bare laste opp et bilde i hver post"... Så om noen skal laste opp 10 bilder, så man han lage 10 nye poster. Dette er da vis han skal bruke den upload funksjonen. Med å bruke den IMG funksjonen, kan du linke til så mange bilder du vil, i en post. Ergo, du slipper å lage 1 ny post for hvert bilde, så da slipper du å lage 10 poster. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Jonte er på samme side som meg. Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at jeg synes jeg så en demonstrerte upload funksjonen etter at de nye sidene var lansert. Har jeg sett feil? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg