Gå til innhold

En påminnelse...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by nissan s13

Og de som poster flere bilder, det går flere bilder i en post!! Trenger ikke en post pr bilde vel?

Hvis man ikke har en ftp (eller andre steder) å legge opp bilder, må man desverre lage en ny post for hvert bilde. Jeg skal ikke si det ikke er irriterende, men det sånn det er. Hadde vært flott om alle her lagde seg en ftp konto (sjekk signaturen min om du er interessert).

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Den er jeg fullt med på, men har man ikke en FTP server å legge opp bilder på og må bruke forumets Upload funksjon (som ikke virker her lenger) må man lage en ny post for hvert bilde (som jeg skrev i den første setningen min).

Jeg skjønner ennå ikke hva du mener?? Man har vel bildene på en webside og der har man ofte flere bilder enn ETT ?!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg skjønner ennå ikke hva du mener?? Man har vel bildene på en webside og der har man ofte flere bilder enn ETT ?!

Han skriver "om man bruker upload funksjonen til forumet, kan man bare laste opp et bilde i hver post"...

Så om noen skal laste opp 10 bilder, så man han lage 10 nye poster. Dette er da vis han skal bruke den upload funksjonen.

Med å bruke den IMG funksjonen, kan du linke til så mange bilder du vil, i en post. Ergo, du slipper å lage 1 ny post for hvert bilde, så da slipper du å lage 10 poster.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider