Gå til innhold

Godkjenning av Sidepipes +

Ranger emnet

Ghost.

Anbefalte innlegg

hejsann peeps

da har jeg ringt til både bil tilsynet og Vegvesenet

begge to sa :

- så lenge støynivået

- ikke sikker for lagt ut så det er farge for fotgjengere

- er bak pasasjer og førerdøren ( jeg har cupe )

- festet ordentlig

- ordentlig beskyttet med varmeskjold

men han artige karen som sitter i biltilsynet sa det kunne være avhengi av hvordan humøret til de jeg godkjenner hos er :ass:

så skal det være fint mulig :)

men hva har folket å si ?

kom gjerne med egene opplevelser

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg ringt til både bil tilsynet og Vegvesenet

Som er samme greia..

Hold deg til hva SVV sier du, og ikke hva et forum tror.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ønsker kontakt med Biltilsynet, ring telefon 820 75 121 (13 kr/min), og vi vil hjelpe etter beste evne. Fleksibel telefontid: 09.00 - 21.00.

Tips og kommentarer til Biltilsynet kan sendes til post@biltilsynet.no. Spørsmål via mail blir ikke besvart.

Biltilsynet må ikke forveksles med Statens Vegvesen.

noobs

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doooh.. :) Du vet at biltilsynet.no bare er en kar med akkurat like lite peiling som alle her inne, og som har en hjemmeside og en telefon for å sope inn penger av noobs som tror han har en myndighet? :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider