Ghost. Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hejsann peeps da har jeg ringt til både bil tilsynet og Vegvesenet begge to sa : - så lenge støynivået - ikke sikker for lagt ut så det er farge for fotgjengere - er bak pasasjer og førerdøren ( jeg har cupe ) - festet ordentlig - ordentlig beskyttet med varmeskjold men han artige karen som sitter i biltilsynet sa det kunne være avhengi av hvordan humøret til de jeg godkjenner hos er :ass: så skal det være fint mulig :) men hva har folket å si ? kom gjerne med egene opplevelser Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Må vel være 30cm fra nærmeste åpning ellernoe også, samt ikke stikke for langt ut osv.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 woow 63 views ett svar... spesielt sjelden sak dette >? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 bumper denne en gang til før jeg bynner på med eksosanlegget Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 da har jeg ringt til både bil tilsynet og Vegvesenet Som er samme greia.. Hold deg til hva SVV sier du, og ikke hva et forum tror. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 som er faktisk IKKE samme greie ;) alle tror det ! men det finnes bare ett biltilsyn i landet og jeg skal lage det uansett om jeg får det godkjent eller ei Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Er originalt på varebilen min, og da attpåtil MIDT under skyvedøra. Så det meste går nok ann. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Biltilsynet er det ikke noe som heter lengre.. De bytta navn til Statens Vegvesen.. :) Uansett, hvis dem har sagt at du får lov med sidepipes, er det vel bare å kjøre på? :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Dersom du ønsker kontakt med Biltilsynet, ring telefon 820 75 121 (13 kr/min), og vi vil hjelpe etter beste evne. Fleksibel telefontid: 09.00 - 21.00. Tips og kommentarer til Biltilsynet kan sendes til post@biltilsynet.no. Spørsmål via mail blir ikke besvart. Biltilsynet må ikke forveksles med Statens Vegvesen. noobs Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Doooh.. :) Du vet at biltilsynet.no bare er en kar med akkurat like lite peiling som alle her inne, og som har en hjemmeside og en telefon for å sope inn penger av noobs som tror han har en myndighet? :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 om han har peipling eller ei har ikke noe å si men det er ikke det samme Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Denne karen på statens vegvesen ga deg kriteriene, slik som du sa de nå? Hvis dette kom fra en av kontrollørene, så vil du ha samme kar til å godkjenne anlegget. Btw, legger du ut noen bilder av anlegget? Blir arti å se hva du snakker om. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 anlegget er ikke ferdig enda snakket med SVV i Halnden da er ikke i samme by som meg men skal ringe til min bydel og spørre nå Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 http://arkiv.na24.no/Nyhet/171966/Lurt+av+Biltilsynet.no.html og jeg skal lage det uansett om jeg får det godkjent eller ei Sett igang. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 morsomt men hvis du putter briller på øynene og leser bedre så ringte jeg til SVV også fikk omtrent samme svar Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg