DeVille Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Ser faktisk godt uten briller :) Du har fått svar fra svv hva som er lovlig (ca) og du sier du skal lage det uansett... hva er da saken, sett i gang. Dersom det blir gjort skikkelig tror jeg det kan bli ganske tøft også, så kom igang og sleng opp bilder mens du holder på du. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 nei altså ca lovlig.. tja det er dumt at det ikke skulle vært lovlig siden det ikke finnes noen lover på at dette er forbudt =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 nå har jeg tilpasset alt og holder på men et kjapt spørs. har 2 runde lyd dempere etter hverandre , den ene er ikke noe merke , litt lang og smal, mens den andre er simons har ikke noe demperbøtte på slutten noen som vet om dette bil være forholdsvis nokk med støydemping ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Trur det vil være mer enn nok. 3" anlegget på løpsbilen min med småkvass 1100ccm runder 98-99dB med sånnt oppsett, på 7500 rpm. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 det er 2 1/2" mens bare ene lyd dempers er 3" men det er to dempere etter hverandre som er KUNN det , vil det være nokk dempende gitt .. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Sliter du med lyd så dytter du stålull laaaangt inni eksosen rett før godkjenninga.. :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 jo det visste jeg om ang stålullet men du må da faen gi deg haha bygger serriøs bil ikke noe jallamekk :p hvis ikke det blir bra lyd får jeg kutte og sveise på annen demper :( får forhåpentligvis testa det idag Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Dette er sidepipes sidepipes er ett eksosrør som går langs bilens kanal, ikke ett som ender på siden. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg