Kjetilr Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 på min egen bil har jeg satt lyset til 8200 rpm.. girer som regel på 7-7500rpm.. da drar den greit på neste gir.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Sitat Originally posted by Laaars Lurer derfor på hvor man kan få kjøpt en shiftlight som synes her: (Den lille svarte boksen nederst) Dalhelms har den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Shiftlight kom orginalt på min bil, er ikke det standardutstyr på de fleste biler nå til dags da? hehe her ser dere dashen jeg lever med, bruker alarm/startspærre/shiftlight i en og samme "diode" som er plassert rett under 4k merket på turtellern. Ett lite bilde til av interiøret for de som liker å se på sånt.. hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg