Gå til innhold

Frakt fra CXracing i USA(intercooler,turbo osv)

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaring med frakt av Intercooler m/rør og turbo med grenrør fra Cxracing(eller USA generellt)?

Hva vil dette koste sånn ca.?

Er snakk om en helt vanlig T3/T4 turbo og intercooler på ca 30x10"..

Hvilket fraktselskap vil være billigst?

Takker for svar;)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste er absolutt å sende med båt, men da tar frakten 1-2 månder..

Ellers vil jeg anbefale UPS. De er sinnsykt flinke og ordner opp i stort sett alt! :) I allefall min og flere jeg kjenner sin erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det billigste er absolutt å sende med båt, men da tar frakten 1-2 månder..

Ellers vil jeg anbefale UPS. De er sinnsykt flinke og ordner opp i stort sett alt! :) I allefall min og flere jeg kjenner sin erfaring.

Jeg sendte en 40 fot container fra Miami den 2 april og anløpsdato i Oslo er 21 april, da har den vært innom Bremerhaven for omlossing :P

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du via ebay ligger det vel shipping kostnader der.. Gjorde det iallfall på en oljekjøler jeg handlet fra cxracing i går, ble vel $55 for frakt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja står vel sånn ca. frakt kostnader, men finnes billigere måter å sende det på enn 3-4pakker tror jeg:)

Skal se litt på Jetcarrier og UPS, blir jo ikke nødvendigvis så stor pakke dersom di kan pakke skikkelig så..hmm ;)

RuZleBiFf: Har du noen formening om hva det kan koste å sende dette her? ;)

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja si det :P

500-1000kr kanskje? Siden en IC er det gjerne litt størrelse på, og en turbo fort veier litt.

Trur det var noen hundrelapper for å sende diffen min, og den er TUNG. Pakka var ikke på mer enn 30x30x30, så den var jo forhåldsvis liten..

IC'n min husker jeg ikke hva kom på, men ikke noe sinnsyke greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider