Gå til innhold

Verdens tøffeste biler

Ranger emnet


Mariusgv

Anbefalte innlegg

W123_Front-Seite.jpg

 

 

egentlig i stasjonsvogn, men fant ingen modda på nettet. Så MÅ det være 300 turbodiesel som er justert opp. Den er harry og det er helt riktig motor, r5 turbodiesel. Grom lyd, bra kvalitet, trimmingsvennlig diesel, likær utseendet veldig godt om man senker dem og får på kantfelger osv. Det er også helt klart en bil jeg vil/skal assosieres med! Jeg har vokst opp med disse bilene, så noe annet ville vært patetisk.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KERolla i slædd.

 

ke70iii.jpg

 

Men mest av alt, Countach. Tøffere bil skal du lete lenge etter spør du meg :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å bestemme seg for en. men UR quattroen som er på ett bilde ovafor er jo en klassiker. ja og mantaen!

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford_Mustang_Boss_429.jpg

Ford-Mustang_Boss_429_1970_800x600_wallpaper_01.jpg

Ford-Mustang_Boss_429_1969_800x600_wallpaper_01.jpg

188315865_4311a8ae92.jpg?v=0

 

1969 Ford Mustang BOSS 429, muligens den råeste mustangen noensinne, vil ha, men er vel en slik bil jeg aldri kommer til å få.

Oppgitt til 375 hk tror jeg, var visst iallefall 100 til.

 

Finnes visstnok 1 her i landet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boss 429 er råtøff, men jeg tviler på at den hadde så mye hester fra samlebåndet, motoren var strupt for mye (egentlig en nedtrimma NASCAR motor)

Men jeg har hørt at hvis man bare bytter kam, større forgasser og fjerner turtallssperra, så kan man få ut mye av potensialet til dette beistet...

1977 Chevrolet Corvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår