Lille Ole Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Hei! Jeg Skal ta ut å overhale girkassa på '73 Chargeren min. Kassa er en Tf727 som står bak en 440BB. Har aldri jobbet med automater før. Er det noe jeg bør være obs på når jeg tar ut kassa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 pass på at converteren ikke sklir ut ukontrollert... Ellers, så er det bare å skru...:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baklys Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Har skrudd ut en del 727 på AMC, og det blir vel ganske det samme. Jeg pleier å borre et hull i bunnpanna for å tappe olja, og sveiser på en mutter for tappeplugg seinere. Er ofte trangt å ta av armene til kickdown og girvelger, men det er best å ta av armene istedenfor bare stagene. Det er også viktig å løsne converteren fra flexplata først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Takk for tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg