blixern Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Våkna for non timer siden, begynte å lete etter det gamle bilsport med Frode Gimnes sin rosa mk1 , g60 convertert. men fant det ikke! Noen her som har noe specs å mer bilder av denne bilen ?? Fant kun disse bildene: Syns den er ganske rå denne bilen, å er jo en god del år siden den ble bygd...tror det bilsport jeg hadde den var i 96-97 ? Noen som har info om denne? Noen forandringer? Nyere bilder? Å lakk-koden? :D Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Den var i Bilsport 23 2000 Sitter 1,8T i den nå sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Noe mer info om denne bilen, og gjerne mannen..... Skulle gjerne tatt en prat med han om drivakslinger og slikt..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by EspenB Noe mer info om denne bilen, og gjerne mannen..... Skulle gjerne tatt en prat med han om drivakslinger og slikt..... Hvorfor ikke sende en tlf til 1999 e.l...? Da finner du nok nr til han tenker jeg;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 hmmm okei! 1.8T ? g60 turbo ? åssen felger har han ? lakk-koden er jeg veldig intrisert i...hehe eneste som JEG syntes er fælt....di volvostolene... ser sikkert ut som en laksetrapp i bakvindue når man ser den bakfra... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by blixern hmmm okei! 1.8T ? g60 turbo ? åssen felger har han ? lakk-koden er jeg veldig intrisert i...hehe eneste som JEG syntes er fælt....di volvostolene... ser sikkert ut som en laksetrapp i bakvindue når man ser den bakfra... Det sitter en 1.8T 20V med mye godsaker på i denne bilen nå:) Dessverre har det ikke skjedd så mye det siste året (?) på denne bilen, men Frode mener hardnakket hver vår at han SKAL bli ferdig til sommeren... Tror bilen står uten felger nå, men de ha hadde på bildene i Bilsport var 9x14 RH med 195/45-14 Conti. Lakk-kode...? HEHE... Jeg vet noe som ikke du vet;P Og stolene var absolutt ikke Volvo, det var DYYRE elektrisk justerbare Recaro i skinn... Da Frode kjøpte de sto de i en Porsche 911... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Såpass! Høres rått ut! Trimming på gang eller? Får han bilen godkjent? RH Cup felger eller ? tnx for svar du med den nydlige retro golfen... Lakk-koden kan du jo sende meg i PM da du!;) Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by blixern Såpass! Høres rått ut! Trimming på gang eller? Får han bilen godkjent? RH Cup felger eller ? tnx for svar du med den nydlige retro golfen... Lakk-koden kan du jo sende meg i PM da du!;) Var vel noe større turbo, Autronic datasprut++ påmontert sist den var på vei på prøveskilter ja:) Gikk visstnok fælt, men hadde problemer med grep og varmgang på motor. Tror det var litt fullt i motorrommet, så han fikk ikke nok gjennomstrømning... Jeg vet at Frode sitter med godkjenningspapirer på 20V i mk1, men disse har han visst betalt i dyre dommer for, så jeg regner med at han skal ha litt for å gi en kopi av disse... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Einserfreak har du bilder av den grønne bilen din ? vil se litt mer av den : )leita på forumet fant et par ikke noK! ;) mvh. ole Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Tjaaaaa...... Kid-A......? Har du noe du vil legge ut...? Jeg har bare bilder jeg ikke har lov å legge ut;) Men leter du i stabelen med gamle Bilsport blader finner du den, tror det var 8/02:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Einserfreak Og stolene var absolutt ikke Volvo, det var DYYRE elektrisk justerbare Recaro i skinn... Da Frode kjøpte de sto de i en Porsche 911... men Nakkestøttene er vel fra Volvo i den bilen der? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 de stolene var konge da... litt old school over de syns jeg ..men er meg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Helios men Nakkestøttene er vel fra Volvo i den bilen der? Mener at nakkestøttene var fra Volvo GO40 ja.. Farge koden vet jeg også Einserfreak :op Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Lurer på hvem som har kjøpt motorens hans jeg :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Knipsa no bilder på rudskogen sensommer 2000 ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg