Glacius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Hey folkens her er min siste chop til en konkurranse i USA .har laget bodykitet fra bunnen av men j har brukt et annet bildet og sett på :) j har lagt til reflaktjoner for at den skulle virke mer glansfull i lakken .. håper den faller i smak Original Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 ja, det er en fet mod.. men jeg syns egentlig dette er et feil utgangspunkt. hehe. en ferrari skal ikke tukles med ;) men for all del - du er rå i photoshop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 hehe sry men j hadde ikke no valg ...det er en konkurranse og j kan desverre ikke velge bil der ,men j er enig en ferrari er FLOTT nok fra før hehe :) takk for kommentaren Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Lekker mod dette her zein! yummyyummy Hvilken bil har du tatt taket (eller hele "toppen"?) fra? Litt rart at alle bilene du modder plutselig skifter fra venstrestyring til høyrestyring.. ...går det med mye tid på photoshopping? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hehe jau :P det er en HOnda NSX concept top og ja j jobber mye med PS jobber ca 8 timer daglig med d Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Jeg er helt enig med Integrale her! Du er veldig flink i photoshop, men man tukler ikke med perfeksjon. ;) (ja jeg vet det sikkert er en del av konkurransen) Lykke til i hvertfall! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Helt vanvittig bra PS jobb dette. Lykke til i konkurransen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Sjekk så kjedelig den originale ferrarien ble nå :D Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Tøøøøft :) Send den choppa versjonen inn til Ferrari :) Lykke til i Konkurransen! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 ser ikke no bilder jeg :( Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg