Marq_ Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Csr automote hekkskjørt selges. Eske kunn åpnet for å se, selger grunnet feil modell. HBO 2500 Dette er da til A3 8p. dvs den nyeste typen Befinner meg i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 http://i284.photobucket.com/albums/ll12/marq_retro/HA014.jpg[/img]"] Ser slik ut. den nederste delen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Er det til Ambition eller Sportsback? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 det skal passe begge deler samt s3 etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 det skal passe begge deler samt s3 etc Kan du ta bilde av skjørtet?:) Hvor langt ned bygger den i forhold til det originale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Kan du ta bilde av skjørtet?:) Hvor langt ned bygger den i forhold til det originale? Vel. jeg kan gjøre det. men det er som sagt kunn åpnet for å titte på det. er glassfiber og ikke lakkert. ser du på bildet så ser det ut til å bygge kanskje en 4----5 cm lengre ned enn org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Vel. jeg kan gjøre det. men det er som sagt kunn åpnet for å titte på det. er glassfiber og ikke lakkert. ser du på bildet så ser det ut til å bygge kanskje en 4----5 cm lengre ned enn org Flott!:) Venter på bilder jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Flott!:) Venter på bilder jeg ;) hehehe skal få fikset det iløpet av kvelden jeg vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 "][/img] "][/img] [/img] [/img] Det følger også med monteringssett og Tuv papirer til denne her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Det følger også med monteringssett og Tuv papirer til denne her Veldig bra bilder!!:) Den bygger ned 18cm ytterst i kantene, bygger den lengere ned på midten slik at den buer som originalskjørtet gjør? Skal måle litt, så kommer jeg tilbake til deg!:) Takk for bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Veldig bra bilder!!:) Den bygger ned 18cm ytterst i kantene, bygger den lengere ned på midten slik at den buer som originalskjørtet gjør? Skal måle litt, så kommer jeg tilbake til deg!:) Takk for bildene! SEr ut til at den gjør det. skal vel være nokså diskre og se noenlunde org ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Ingen?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg