Gå til innhold

unyttig "dritt" på smilies

Ranger emnet

Hvordan ønsker du smilies kolonna for dette forumet skal se ut?  

44 stemmer

1. 1. Hvordan ønsker du smilies kolonna for dette forumet skal se ut?

• Ja, jeg ønsker endring til mer "brukans" smilies.
      30
    • Nei, jeg syntes de som er der nå er veldig kjekke.
      4
    • Akuratt det samme for meg. Bruker ikke den dritten.
      10

Anbefalte innlegg

Hei,

irriterer meg grønn over de elendige smiliene som står til høyre her nå når jeg skriver. hele gjengen som vises der er jo totalt ubrukelige.

Hadde det vært mulig og byttet de ut til litt vanlige "standard" som folk bør bruke istede for alt det vaset?

Tror det at om det hadde blitt endret til litt mer ryddige og ikke så voldsomme og tåplige smilier ville de blitt mindre brukt og mulig kanksje ett mer ryddig og oversiktelig forum og ikke så useriøst.

Ser ikke helt kaka og ha disse til bruk når jeg skriver innlegg.

:hailvw:ass::notin:dukenukem

Eller er det bare meg ?

Hadde sett for meg at om det hadde blitt endret til "vanlige" noe alla dette ville gjort det mer ryddig og ikke unødvendig bruk av store og teite smilies

vacn.jpg

Sier ikke dette er fasit eller noe, er unødvendig dritt på denne også men langt mer ryddig og mer "brukans" smilies enn denne på dette forumet

bilforum.jpg

Ja, jeg vet jeg kan trykke på (mer) for og få fler, og det gidder jeg ikke. Må da gå ann og lage en ny "standard" list av smilies.

Legger ved en undersøkelse og håper folk legger inn en stemme for endring av smilies kolonna på dette forumet. Sier ikke at den skal bli som den fra VACN forumet men heller putte inn de som er brukans og ikke ha de totalt ubrukelige som er her nå på dette forumet.

Bare min mening,

Endret av Lars Erik Johannesse

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreksempel HrpZ88, bare vi får inn noen som er "brukans" når man skal bruke smilies så blir det bedre. De som er der pr. dags dato er totalt ubrukelige som jeg har sagt en rekke ganger nå :P

Forslag om hvem smilies eventuelt mottas også her itråden .....

da blire knall

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man uansett burde gjort er å flytte de vanligste smileyene høyest opp på lista, slik at man ser de først når man skal skrive et innlegg.Da hadde det blitt omtrent slik som trådstarter viser i første innlegg...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall nesten alltid denne:hailvw og denne dukenukem på sida, og de fyller jo opp hele ruta omtrent... tungvinne greier egentlig.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må da være mulig og endre til denne ?

vbmodern.gif

vil si det var ENDEL mer brukanes smilies der enn de som er på forumet her pr. dags dato

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om admin på bilforumet ønsker og gjøre om på dette så kan de jo eventuelt starte opp en tråd med div enkle valg av "smilies" og holde en avstemning over 1 uke eller noe slikt.....

er framme 3 forslag nå, så vi er igrunn godt på vei

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider