Gå til innhold

unyttig "dritt" på smilies

Ranger emnet

Hvordan ønsker du smilies kolonna for dette forumet skal se ut?  

44 stemmer

1. 1. Hvordan ønsker du smilies kolonna for dette forumet skal se ut?

• Ja, jeg ønsker endring til mer "brukans" smilies.
      30
    • Nei, jeg syntes de som er der nå er veldig kjekke.
      4
    • Akuratt det samme for meg. Bruker ikke den dritten.
      10

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er artig med litt å velge i jeg da, så har lagt til endel smilies ja ;)

Tja, er vel kanskje bare ikke det at man vil ha flere 'normale' smileyer, men heller det at det er mye rot og surr blant det krimskramset vi har i dag, og at en opprydning ikke vil skade for å få det til å se mer oversiktlig og profesjonelt ut. Husk, less is more.

Enten det eller så burde de mest vanlige ligge øverst, som allerede er foreslått her.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vbmodern.gif

Vbulletin smileys. Synes de er greie jeg.

Hvorfor ikke kun ha disse tilgjengelig?

Trenger man egentlig alle disse idiotiske og ubrukellige variantene som er tilgjengelig pr. i dag?

Disse er vel kun forbeholdt "drittunger" som det forsåvidt er mange av her inne.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kun ha disse tilgjengelig?

Trenger man egentlig alle disse idiotiske og ubrukellige variantene som er tilgjengelig pr. i dag?

Disse er vel kun forbeholdt "drittunger" som det forsåvidt er mange av her inne.............

Helt enig. Litt vel mange her inne som kompenserer for manglende ordforråd med tonnevis av smileys som ikke har noe med saken å gjøre.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er dette noe vi gjør noe med eller driter vi idet og la være og prøve og få forumet mer ryddig eller?

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider