RizoR Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hei, Lagd ny sang og har løst på litt feedback :) Sangen heter "RizoR - Fresh" Bare trykk på den fårr å høre :) Link Tell me what you think :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 høres ut som den er laget i ejay,ikke min cop of tea for å si det sånn! Veldig rotete,ikke mye dynamic i denne nei,men stå på videre så blir det bra! Lag deg bruker på http://www.lydparken.com der kan du laste opp sangene dine og få feedback :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Kjedelig! Føler at jeg må ha noen vocals. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det, men jeg klarte bare ikke å "føle" musikken =S men bare å fortsette.. Øvelse gjør mester Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Denne er da laget i FL studio. Jepp, Trenger Vocals Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 likte den SPECIAL den har potensiale! til litt mer beats og lyder Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Takker Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 syns det ikkje var så gale eg:) for å seie de sånn, eg hadde ikkje fått det bedre til ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Takk Takk :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg