veegard Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Noen som har prøvd seg på dette før? Nå har jeg vært under bilen og kommet til, funnet de to hylsene og tatt av låseringen uten problem. Skrur dem tilbake, men de går ikke lengre enn at 3 gjenger syntes.. Står i Haynes boken at jeg skal skru dem "til endeposisjon" og så presse dem sammen, så skru fast igjen. Jeg får den liksom ikke lengre bak, og det skjer lite når jeg prøver å presse wiren sammen. Brekken er såpass løs at den ikke tar før kanskje femte klikket når jeg drar den opp. Den har såpass slakk at jeg kan dra den helt opp i endeposisjon, men da er brekket på også, da. Håndbrekkbremsen fungerer fint sånn funksjonelt sett, da. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Står det ikke også noe om at du skal stramme noen skruer (eller noe) rett bak håndbrekket? Altså ta av midtkonsollen. Mener jeg så noe om det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Neida, ikke noe stramming baki der.. Jeg fant ut av det da, det sto feil i boken, skulle skru hylsen andre veien slik at den slapp kabelen og utvidet seg, så var det bare å stramme :) Men knøtete sted å jobbe, siden eksosen er mellom meg og hylsene.. Kjenner det GODT i skuldrene og nakken at jeg ikke ligger under biler hver dag.. ugh. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Den ble fin og stram.. Men nå henger hjulene litt for mye syntes jeg. Jeg har aldri kjent etter, hvor lett skal hjulet snurre når det henger fritt? På den ene så får jeg ca en halv tørn når jeg tørner hjulet for hånd en halv gang. Hører også en liten skrapelyd når jeg tørner hjulet.. På den andre så får jeg bare 1/4 tørn på hjulet på en halv gang rundt.. Hmm! Kan det være at selve parkbremsen er dårlig, eller har jeg pølset det til nå? :D Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg