Gå til innhold

Stygt med Jetta-Front

Ranger emnet

vegalind

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bedre formulert det ja. Smaken er jo som baken. Ser ikke helt problemet med jettafront på en golf, folk må jo få lov til å gjøre hva de vil med bilen og hva de synes er pent er ikke nødvendigvis hva du synes er pent. Personlig synes jeg ikke det finnes så mange "tøffe" fronter til golf, den eneste jeg kan komme på i tillegg til Jettafront er Rallyefront, men det er som sagt min mening. Ellers kan du prate piss om VW fronter og alt annet du måtte ha på hjertet på #bilforumet.net -EFnet isteden for å poste ting som har vært oppe i forumet før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lindbæk

Forumet er da til for å diskutere.Å jeg prøver å få igang en diskusjon om hvilke lykter som er fint på en Golf II!

Så kan alle dere som ikke ha nåkka fornuftig å si i denne diskusjonen diskutere videre med noen andre!

poenget de prøvde å få frem var vel hva er poenget med å diskutere noe ingen noensinne kommer til å bli enige om?? noen liker jetta front på golf, noen liker golf front på jetta, de fleste liker rallye front, etc etc.

smaken er som baken, DELT - og noen liker seg i midten.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil i signaturen din Lindbæk: I MMMMMM PORTANT

Men saklig:

Jettafront KAN være jævlig tøft, og det KAN være jævlig stilig.

Det kommer HELT ann på utførelsen. Om du bare klistrer en på en halvrusta gammal dønn original bil, ser det fælt ut. Røde golfer med jettafront ser fæle ut og.

Men på den svarte det var bilde av lenger oppe var det pent.

Den passet med den, og det var stilig. Men den gjennomsnittlige golf med jetta-front ser ut som et togvrak fremme.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det så skikkelig kjipt ut med jetta front på Golf før , men som som sagt her tidligere så kommer det jo an på bilen som helhet, noen ser jo bra ut med jetta front!

eneste bilen som ikke kler jetta fronten er jettaen, den er jo så jævli stygg uansett :-)

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider