Gå til innhold

Bremser på polo 2f

Ranger emnet

Audiboy

Anbefalte innlegg

Hei,

Skulle sette på 239*20 skiver på poloen og måtte derfor ta kalipere og braketter fra gamle golf gtien min.

Sammen burde dette tilsvare G-40 etter mitt skjønn.

Såååå var jeg inne på ETKA og sjekket og ut i fra den er det andre

fjørbein på en G-40... Noen som veit forskjell på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audiboy

he he fin location det:D

Noen som vet om det er noe å tjene på å sette på hovedsylinder og bremse kraft forsterkeren fra en Golf GTI 83 mod?

Bilen jeg har er en Polo coupe 1.3... 91 modell.

Noe annet tøft å gjør med disse bilene?

Mener å huske at hovedsylinder er større på vanlig enn på g40 iallefall.

Har akkurat byttet til 239*20 forran og skiver bak, og merker faktisk stor forskjell!

Bilen har i mine øyne stort potensiale. clean, lav og med små felger og bilen blir nice!!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja greier biler sikkert, nå er den jo dønn orginal utenom bremsene. Regner med det blir litt mer som en Golf 1 GTI å kjøre når jeg får oppgradert understellet.

Har og noen Recaro stoler fra en Golf2 som skal i...

Regner med å få fiksa noen BBS RS felger. Skal få en ring fiksa på den ene felgen.

Henta du skiver fra en Golf 2 GTI eller? Hva må man ut med for noe sånt? Hadde tenkt å overhale trommelbremsene skjønner du...Eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G40 har annet delenr for at de skal få skviset litt mer penger ut av G40 eiere. Bremsesadel fra Polo CL funker helt fint, hvis du har den sene varianten. Eller kan du ta en fra Golf I GTI, Rocco GTI eller Passat 5s.

Mulig det er litt annerledes materiale i G40 fjærbeina, men lite trolig. Kan være annet delenr fordi de vel selges med dempere montert. G40 har 10 mm kortere rebound foran

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider