john_s Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Ser rimelig teit ut når man kjører, så kommer halve lyset fra inni grillen.. Enig med Dieseldyret. 190 ser best ut slik som den er! :) men går det å få c180 panser på en 200d det er påmontert 94 skjermer og lykter foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 personlig ville jeg gått for slik det er gjort med den sorte, der bare fremste delen er byttet/sveist. samt da avantgardegrill. det mener jeg selv er fint, og har vurdert dette jeg og. nei, det vil ikke passe med W202 panser på en W124, da sistnevnte er "høyere" i fronten. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokusa Skrevet Mars 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 Helt enig! C-klasse grillen hører ikke hjemme på en 190! Å style en 190 er som å sminke en gris (den kunne missforstås. 190`n ser ikke ut som en gris...!) Absolutt finest original! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg