Magisk Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Vekket min Seat til live her på lørdag etter 1,5år i dvale. Etter å ha skiftet plugger og batteri så startet den fint og greit, men den bakker ikke helt bra. Får litt sånn "båt-motor-lyd", men drar jeg litt gass og kommer over 1500rpm så er alt normalt igjen. Samme gjelder ved kjøring. Der får jeg også litt problemer når jeg gir for mye gass, nesten så bilen vil dø når jeg gir på for hardt. Går jeg derimot rolig opp på gass, så går den som normalt. Er 97modell, 1.8 liter med automatkasse. Noen som har formeninger om hva dette kan være? Skal bestille time hos verksted i dag, men kjekt om andre kanskje kan vite hva det er, slik at jeg kan ha noe å komme med om de spørr. :) Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Bump.. Ingen som har noen formeninger? Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg